נתניהו מסכם את הפגישה עם אובמה: "אחת הפגישות הטובות שהיו לי עם הנשיא"

    דוד לזר No Comments on נתניהו מסכם את הפגישה עם אובמה: "אחת הפגישות הטובות שהיו לי עם הנשיא"
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו אמר הלילה (שלישי) בתום פגישתו עם נשיא ארצות הברית ברק אובמה כי "זו הייתה אחת מהפגישות הטובות שהיו לי עם הנשיא", לדבריו, "לא היו עימותים הרצאות או סימפוזיון, הייתה אוירה טובה".

    השנים סיכמו  על הקמת צוותים משותפים לישראל ולארצות הברית, שתפקידם יהיה לעקוב אחר יישום הסכם הגרעין שנחתם לאחרונה בין איראן ובין המעצמות.

    כמו"כ, הוסכם עקרונית בפגישה כי תקציב הסיוע האמריקאי לישראל – יוגדל, דבר שיקבל ביטוי בסיוע המיידי ובסיוע לטווח הארוך ל-10 השנים הקרובות.

    בדבריו סיפר נתניהו כי אובמה לא העלה את עניין הקפאת הבנייה בירושלים, וכי היום צפויה פגישה בינו לבין קרי – שבה יעלה הדיון על גל הטרור בישראל והמתיחות עם הפלסטינים.

    בהצהרה המשותפת שהעניק הנשיא אובמה טרם הפגישה עם נתניהו, אמר כי נתניהו הוא מבין מנהיגי העולם עמם הוא נפגש בתדירות הרבה ביותר, מה שמעיד על היחסים הקרובים בין המדינות, לדבריו, "ביטחון ישראל עומד בראש סדר העדיפויות של ארה"ב".

    ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף לאחר מכן בטקס חלוקת פרסים של 'המכון האמריקני ליוזמה למדיניות ציבורית' ובמהלכו אמר כי בכדי להתמודד עם האתגרים בפניהם ניצבת ישראל, עליה להיות חזקה. "ישראל צריכה להיות חזקה צבאית – אבל זה יקר", אמר, "אז הדרך היחידה להבטיח את עתיד היהודים היא כלכלה חופשית על ידי שוק חופשי".



    0 תגובות